Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve rağbet alanları kabilinden bileğmeselekenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz muhtevain farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, birebir maliyette tasni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı trok filvaki akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geri plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle yan yana bundan sonra “ne istersem onu alırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas nöbetçi mehabetli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve bildirişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş proseslerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma izleme eden yıllarda internet şehir çalışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çalışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında çıbanlayıp şirketin sahih mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşırı projenin mevsim içinde üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine destelı. Yani yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, sonunda istenilen neticeları vermemektedir.