Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek dâhilin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı izahatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müstamel ve en bol malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu dokunma noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlantılar ve fen özetler ya da iş özetleri için marifet dâhilerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını temin etmek dâhilin valör sunmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel dâhilerik ve nispet çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok meselee yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans rekzetmek zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve muayene dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video pay etmek, derunğinizi daha bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde sunmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, belirli bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en koskocaman toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile destelantı rekzetmek dâhilin harika bir görev. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine ehil olsa da tümü enikonu videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nite sebil etmek istediğinizi her zaman bakış önünde bulundurun ve buna göre kombinezon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde istifade etmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba faal kullanıcıya ehil. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Fakat toplumsal medyada başüstüneğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt metin dâhilaziz kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nispet çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, derunğiniz maksat kitlenizin amaç ve nispet kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin valör sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları gibi dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, taharri neticelerinda daha faik sıralarda ve daha pıtrak görülür, derunğinize seyrüsefer peşışı esenlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web derunğinizde bol meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu daha bol hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha faik özlar esenlar. Yüce itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi bağlantılar bürümek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya gelen her tıklama dâhilin ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik rahatışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koskocaman yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.