Logo nedir? Kelime medlulı olarak üs muhaliflığı dilimizde amblem olan, bir meselein, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, medlulını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak meseleletmenin yahut organizasyonun sütun olarak yaptığı meselei sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi medlulı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı kucakerik ve anlamlara mevla olabilir.
Sorusu sorulduğunda sözcük medlulının dışında, birokkalı logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan şahsiyet yahut kuruma neyin ve nasıl aktarıldığı berenarı önemlidir. öteki taraftan logo dizayn çhileışmasını yapacak şahsiyet yahut kurumun sizi nasıl anladığı ve logo çhileışmanızı nasıl bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, meseleletmenizin ve bundan sonraki çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çhileışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğmeseletirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik kucakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş alanı ile faaliyette mevcut şirketler kucakin henüz çok tercih edilebilir. Tek bir sektörde canlılık gösteren meseleletmelerin alelumum logoları dalü oyun fiyat. Fakat ansızın çokça dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.
Logo ne meselee yarar?
İşletmeler kucakin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nasıl markası olmayan bir işletme eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz mevsim aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, oldu aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. çıkma halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan hakikat bellik olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple meseleletmenize kurumsal bir plan hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek adına “logo dizayn” çhileışması ile başlangıçlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) ifade fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazen kişilerin bir manzarate tanılamanmasını sağlayan meselearetlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
şekersiz, zahmetsiz anlaşılır, yazıırlanması zahmetsiz, olası olduğunca azca nüshada renkten oluşmalıdır. Her çtay baskı ve endam tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok koca ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. özge şirket evet da ürünlere ait logolar ile karışıklığa saika vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya koca pert verir.
Logo layihamcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapılışun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine şık olmalıdır. üste kurumun kendisini nasıl tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin cenahıesna ister rengi ister şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü mevsim dahi temizılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ait ürün evet da şirket kucakin logo tasarlanacağı mevsim o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında vukuf sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı mevsim simgenin taşıyacağı medlul hizmetında bu vukuf çok önemlidir.